Pages

Daisypath Happy Birthday tickers

Dec 18, 2013

Blogger Penipu!

Bismillahirrahmanirrahim
Hari ni aku nak dedahkan dedahkan about beberapa ekor blogger penipu like hell
Aku tak minta simpati but please la jangan terpedaya dengan babun babun ni kayh
Ok damn !
Mangkuk yang tengah tu Hafiz namanya
Ingat aku suka-suka nak tulis blog camni ke?
Kau orang ingat tak aku pernah cakap kat 1st entri bahawa blog lama aku menggunakan domain dot com ?
Aku minta mangkuk ni buat lah
Aku bank in dia terus senyap sampai hari ni
Babi !
Pastu tak habis2 nak pinjam pitih . Tapi aku tak bagi . Ingat aku tokey emas habib jewel ke menda?
Marah ke? Ala,macamlah korang dop penoh kecek babi babi babi . 
Aku tak halalkan duit tu ye Encik Muhammad Hafiz
Facebook dia Hafiz Cyber
Aku dop tahu ado lagi ko dop fb nate babi ni . Mapuh derah !

Penulis Senja nama sebenar Arazmi Seman , ore kelate beranok kay bee kot . Umur 22 study di Indonesia siap kecek indon lagi boh !
Okay,penipuan yang dilakukan ialah dia rampas page aku,dop tahu aktif ke dop fanpage tu . 
Dia minta jadi admin , so aku bagilah sebab he is blogger . Mungkin itu medium untuk dia sebarkan entri blog dia . Kalau nak tahu nama page tu 'Itu Cerita Lama Wa Sudah Tahu Daripada Fesbook' . Sedutan filem Kongsi . Aku create page tu after tengok wayang movie tu dengan Afifah .Nak jadikan cerita dia suruh sku buang admin lain.Shit . Last2 dia remove semua admin . Pukimak .

So,nasihat aku.JANGAN CARI KAWAN DALSM DUNIA MAYA.Assalamualaikum ww ^^,




1 comment:

nora razalli said...

jahat!
sian awk.
sabar ea :(