Sep 5, 2013

MY DREAM HOUSE

Assalamualaikum,hari ini saya ingin berangan rumah idaman pula . bhahahahaahahahaha . Teringin nak beli tanah kat tepi pantai . Tanah di Pantai Timur murah dari JB . Tapi mungkin bukan jadi PR di rumah sendiri sebab kerja di JB gaji tinggi . hahaa .Jangan marah gambar ni semua dirembat dari Google saje . Credits to owner gambar .






 





Ini contoh contoh rumah idaman ? Semua orang mesti ada matlamat okay ? haha .






5 comments:

Hafiza AizZawa said...

rumah ala english cm seram skit..hehe

MG schmidt said...

gamba yg 1st tu boleh bergerak ke?
weird sgt kalau nk buat umah mcm tu kt msia ni .hihi :)

Ayie Abas said...

besar nya rumah2 tu kn...:)

Ida Syuhada said...

Betul tu Hafiza... rumah yang kat atas tu cam seram jer

Noor Mala Shahar said...

cantik rumah ni..