Pages

Daisypath Happy Birthday tickers

Sep 8, 2013

Saya Berazam Untuk Kuruskan Badan

Assalamualaikum semua , sihat ke ? kepada yang saya tak singgah untuk blogwalking itu diharap bersabar kerana INTERNET SAYA SELEMBAP SIPUT BONGKERANG . Saya akan kembali jua nanti . Tunggu ! heee . Okay entry kali ni aku nak kurus badan . SEBAB NAK PAKAI BAJU KEBAYUNG (KEBAYA+KEBARUNG) di hari tunang nanti . Insya-ALLAH . So , doakan saya okay ? ceh , sejak bila aku ber'saya' di entry ni ? wakakakakaka !

Langkah Pertama : TAK AKAN SKIP 3 WAKTU MAKAN UTAMA

Setiap hari aku sarapan dan lunch pukul 3 petang . Apa kebenda tu ? wakakaka . Lepas tu aku dinner pukul 9 . Kemudian mengantuk . Tu yang gemuk memanjang . huwaaaaaaaaaaa ! So lepas ni aku akan makan antara 7-9 pagi , lunch antara pukul 12-2 petang dan dinner sebelum pukul 7 . Okay ? Ingatkan aku tau !! Rasa macam nak try detox yang Yana Samsudin amalkan iaitu setiap waktu makan HANYA MAKAN BUAH seprti oren dan tembikai . Tahan tak agaknya ?


Langkah kedua : MINUM APPLESYLM DIETARY

Aku pernah minum benda alah ni sekotak . TAPI AKU LUPA NAK BELI . Lepas habis sekotak ada yang kata badan aku susut . Wowwww ! Aku akan pastikan bulan ni sehingga bulan Januari nanti aku istiqamah minum air ni . Rasa epal . Sekotak hanyalah RM30 . Tapi kalau sebulan RM90 tu . huuu . mintak my babe belikan je . hehe . Applesylm juga mengandungi collagen so takyah lah susah aku beli produk collagen semata-mata inginkan kulit licin seperti retis . huhu . Siapa nak beli online boleh google sahaja ye .


Langkah ketiga : PERGI FITNESS CENTRE

Aku jumpa dalam Groupon.MY yang memberikan promosi ini . UNLIMITED SELAMA 1 BULAN untuk anda ke fitness centre dengan hanya RM45 seorang . Kalau dua orang RM70 sahaja . Nak tahu klik la www.groupon.com.my / Okay cun kan ? Berikanlah kerajinan kepada aku .



OK , sampai sini saja . Ingat korang je nak kurus ? Aku pun nak kurus jugak ! hehe . Berat sekarang 74.6 kg . Sangat gemuk . Tapi badan aku dari umur 16 sampai sekarang masih sama la beratnya . Nasib baik tak naik . haha . Wassalam .







p/s : susah nak publish !!!

1 comment:

kay said...

good luck ..:)
sy pon dlm prosen nk diet..ngehh2..:D